10. tammikuuta 2012

Kaikki kokeilu samaan mekkoon...

Hmm... Olen halunnut opetella neppilistan teon! Olen halunnut koittaa tehdä rypytyksellä helman. Olen halunnut koittaa laittaa sivuille rypytykset! Noh. Tässä on nyt sitten kaikki koikeilu on ängetty samaan mekkoon. Voiko yhden mekon tekeminen kestää koko illan?! Lopputulosta katsottuani, en ollut tyytyväinen....




...kunnes laitoin mekon tytön päälle ja se olikin tosi kiva! :) Näitä lisää! :) (Valitettavasti sovituskuva vaan on hieman huono, eikä mekon muoto pääse siinä oikeuksiinsa..)






Sienitrikoo tuli Royal-tuotteen salaisessa paketissa. Ei mun lemppari, mutta ihan kiva. Sopi juuri kokeilutyöhön! :) Neppilistaan olen oikein tyytyväinen! Uusimmassa Ottobressa oli mielestäni todella selkeä ohje.




Aivan karmeeta tämä kuvaaminen näin pimeään aikaan. Varsinkin tuo vihreä väri on tosi haastava...




7 kommenttia:

  1. Vau, hieno mekko! Minä tykkään tosi paljon tuosta kankaasta. Minullakin on nappilista to-do listalla ollut jo pitkään, milloinhan tulis tehtyä...

    VastaaPoista
  2. auts, Sinä onnistuit!!! kadeudesta vihreä nappilistasta...edelleen niin kammottava asia minulle! muutenkin mainio mekko, istuu hyvin ja tykkään myös kankaasta! miten niin koko ilta? minulla yleensä kestä nykyään monta päivä ennen kun saan valmiiksi, lojuvat keskeneräiset työt kaikki pöydällä

    VastaaPoista
  3. Sama neppilista oli itelläkin kokeilussa ja tosiaan oli hyvät ohjeet Ottobressa! Hieno mekko tuli! :)

    VastaaPoista
  4. Nätti mekko. Ja tosi siististi tehty neppilista! :)

    VastaaPoista
  5. Vau! :) En mokomaa listaa uskalla kokeilla! On kyllä siistin näköinen kokonaisuus! :)

    VastaaPoista
  6. Oi miten ihana kangas! Ja hyvin toteutettu mekko, ei liikaa mitään. Tuon Ottobren ohjeen ajattelin minäkin seuraavaksi testata. Vaikutti aika selkeältä.

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille! :) Ja tosiaan suosittelen tuota ottobren ohjetta! Oli suht helppo kun sen oivalsi! :)

    Ja tykkään mäkin tästä kankaasta, hieman vaan tulee sienet jo korvista, kun niitä on joka paikassa! :)

    VastaaPoista