2. elokuuta 2013

Merenneitoja ja uusi saumuri...

 En voinut vastustaa Noshin loppualea ja niin tämäkin aluksi hylätty kuosi rantautui meille. Kesäinen on kuosi, mutta mä elän jo syksyä ja siksi pitkähihainen setti kerhon alkuun! :) Legginsien trikoo pelastettu ystävän kirppislootasta! Voisko paremmin mätsätä värit!? :D





   
Aavistuksen yökkärimäinen on lopputulos... Mekko kaipaa huppua! Mä pelastan kaikki "yökkärit" hupulla! Nyt saa kyllä kelvata näin! :)






Ja kyllä minäkin, kun kaikki muutkin! Lidlin tekstiilileimasin löysi tiensä meillekin... Ja ois tietenkin voinut yhden testi leiman tehdä, ennen kuin sen länttää valmiiseen mekkoon. Ehkä ensi kerralla mustetta ei ole liikaa! :D






Tämä setti on hurruutettu uusvanhalla uutukaisella... Mun ihana vanha Eva-saumuri napsahti niin pahaan kuntoon, ettei huolto kannattanut. No enhän mä ilman saumuria voi olla ja niin tilalle ostin tämän vanhuksen (Bernette FunLock 007D De Luxe)! En pääse millään sujuiksi tämän kanssa. Tikki on kaunista kuin mikä, mutta kone ei tunnu omalta... Kovaääninenkin se on... Ehkä me ystävystymme ajan ja pakon kanssa...





Mukavaa viikonloppua kaikille! :D



8 kommenttia:

  1. Oi miten ihana setti, ei ollenkaan yökkärimäinen, kaunis hempeä! vaihda saumuri kun vielä voit, se on oltava hyvä!!! berninan nimeen minä vannon, ihan se perus 700 merkkinen on toiminut 3vuotta ongelmitta ja aikas paljon muutakin kun trikoota olen ommellut (haalareita). käy kokeilemassa tai laita se nykyinen takaisiin ja tilat karnaluksilta, autan jos voin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! No tää on joku bernina 700 malli, joten ehkä tämä on vaan alkukankeutta sitten... :) Ja sitten kun tän heivaan, niin saat auttaa tilaushommissa! :D

      Poista
  2. Todella kaunis setti! Ihanat nuo värit, eikä yhtään yökkärimäinen! Ja onnea uudesta koneesta! toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen. :)

    VastaaPoista
  3. Ei ole mustakaan yhtään yökkärimäinen, kaunis kuin mikä!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille! :) Ja eiköhän tää saumuri ihan jees oo! Me ei vaan tunneta toisiamme vielä! :)

    VastaaPoista
  5. Ja minulla on sinulle tunnustus:
    http://chokokanel.blogspot.fi/2013/08/blogitunnustus-kiitos.html

    VastaaPoista