18. elokuuta 2013

Tilkkukopasta

Kävelemään lähtenyt pikkuisin tarvitsi vaatetäydennystä. Bodyt on hankalia jo kävelevällä... (mun mielestä..) Siksi niitä ei enää täällä tehdä! Oikea syy taitaa olla kuitenkin se, että tämä kaveri on niin levoton puettava, ettei kärsivällisyys riitä napittamaan bodyn neppareita! :D Sitä paitsi paita on mukavempi ommella!
 




Pitäisi vissiin useammin vilkaista sinne tilkkukoppaan ja koittaa taikoa niistä ärsyttävistä pipopalasista jotain kivaa... Tämä koko setti on kerätty tilkkukopan palasista ja erittäin kiva lopputulos! :)






15 kommenttia:

  1. Hieno setti! Mä oon tosi huono yhdistelee eri kankaita, vaikka toisten tekeminä ne näyttääkin hyviltä. :) Pitäs opetella oikein hyödyntämään noita pieniä palasia paremmin(siis muuhunkin kun tilkkupeittoon tai pojan boksereihin)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva setti! Ei näytä yhtään siltä, että olisit jämäpaloista yhdistellyt.

    VastaaPoista
  3. Sinulla on mahtava tilkkukoppa!!!

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva yhdistelmä ja varmasti tyytyväinen mieli, kun hukkapätkiä saa käytettyä hyödyllisesti :)

    VastaaPoista
  5. Hienoja!
    Ja vitsi että ihastuin tuol aiemmin postattuun jumpsuittiin!

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille! :) Sieltä kopasta löytyi itseasiassa aika montakin ihan paidaksi asti riittävää sekoitusta. Mä tosi harvoin jaksan katsoa sinne ja näin sinne kerääntyy ihan reippaankin kokoisia jämäpaloja! :D

    VastaaPoista
  7. Upee setti, hienosti yhdistelty :)

    VastaaPoista
  8. Vautsi, tosi kivasti yhdistetty! Ja on kyllä jo ihan ison pojan näkönen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Pelottavan nopeasti menee aika ja pienin vanhenee... :)

      Poista
  9. Ompa hieno yhdistelmä, ei kyllä uskoisi tilkuista tehdyksi! Minä olen alkanut tehdä heti kun tilkkuja on tarpeeksi niistä jotain, etteivät sitten pyöri laatikoissa ärsyttävästi! :D Nyt mm. valmistui pikkuiselle pari koti / arkipaitaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myös yritän muka heti päästä niistä eroon, kunnes huomaan, et niitä on taas niin paljon, ettei ne mahdu sinne minne pitäis! :D Sit aina kerralla yritän enemmän tuhota!

      Poista
  10. Onpa hieno paketti! Miten oot toteuttanut housujen nauhat? Mulla aina kauhea funtsinta päällä miten/mistä sais hyvät nauhat.

    VastaaPoista
  11. Kiitos! :D Mä kerään aina talteen vanhoista takeista, housuista, kengistä siistikuntoiset nauhat uusiokäyttöön! Näissä housuissa on kengännauha nauhana. Teen reiät resoriin oikeaan kohtaan ennen kuin kiinnitän resorin housuihin ja sitten vain pujotan nauhan paikalleen! :)

    Ja miksei sitä ompelis vaikka puuvillasta itse nauhaa tai tikkaa valmista kanttinauhaa kiinni reunoista! Silloin saa myös kivoja sileitä nauhoja! :D

    VastaaPoista